Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door yvankadekker di 21 maart 2017, 18:34
yvankadekker schreef:
diederic schreef:hoi marcia, je kunt gewoon bij de boekhandel het volledige inburgerings pakket aanvragen en in 1 week heeft de winkel het voor je klaar liggen a euro 165,00 . dan moet je man een teacher hebben... Heb je die al... en als hij er klaar voor is moet hij naar dakar om examen te doen, maar dat duurt nog wel even... dat bepaalt de teacher wel... ook moet hij een laptop hebben want alles gaat op laptop... zeker het examen... zie, het is eigenlijk heel eenvoudig...als je een goede teacher moet hebben die niet te duur is kun je mij bellen of contact opnemen. succes! diederic steenmeijer

Ja heeft u info. Mijn vriend zit nu in guinee. Maar in guinee is daar geen school. Dus wil hij naar gambia toen.?. Weet u namen met wie hij in contact kan kome. Telefoon nummers. En adressen en prijzen. En hij heeft dus een laptop nodig???? Die hebbe ze bij de examen toen zelf??? Heeft u info voor mij! Gr yvanka
mijn tel is 0621640665 .
Ik snap deze webiste niet erg goed. Heeft u facebook. Mij kunt u vinden onder de naam yvanka dekker.
door Aisha62 wo 22 maart 2017, 13:14
hallo
Ik geef les in de omgeving van Sanyang
Esther Aisha 3107936
door Parelzaad wo 22 maart 2017, 13:43
Hallo Aisha,
Ben ook op zoek naar iemand die in Gambia Nederlands les geeft.
Heb u een bericht verstuurd.
door lobi za 06 apr 2019, 15:38
meneer cameron is een hele goede leraar voor de inburgerings cursus. mijn vriend komt uit guinee maar woont in gambia en doet aldaar de cursus. meneer cameron woont te sekuta.
door Zaan do 11 apr 2019, 11:44
Hallo,

Ik denk dat u het over meneer Camera heeft.
Mijn bijna ex man heeft daar ook in de klas gezeten en ik ben daar zelf ook meerdere malen geweest. Op het moment dat ik daar kwam kreeg ik het lesboek in mijn handen gedrukt en kon ik daar les gaan geven. Op zich vond ik dat grappig maar het klopt natuurlijk voor geen meter. De leerlingen hingen aan mijn lippen omdat ik duidelijker overkwam dan de leraar zelf.
Overvolle klassen en dan is het bijna onmogelijk dat iedereen de volle aandacht krijgt. Via via kreeg ik van de partner van een klasgenoot van mijn ex te horen dat hij daar eigenlijk voor spek en bonen zat.
Voor mensen die al kunnen lezen is het misschien te doen maar anders zou ik toch adviseren een privéleraar te zoeken.
Het heeft bloed, zweet en tranen gekost om mijn ex klaar te stomen voor het basisexamen in Dakar.
Uiteindelijk heeft hij 2 examens gehaald en 1 examen niet. Ik heb er alles aan gedaan om hem hier te krijgen. De IND moeten overtuigen dat hij zijn uiterste best heeft gedaan. Na 5 jaar ploeteren is het gelukt en is hij vorig jaar januari naar Nederland gekomen.
Inmiddels zijn wij uit elkaar......meneer is 180º gedraaid en ik herken de persoon die ik in Gambia heb leren kennen totaal niet meer. :(
Aisha Conteh is een goede lerares met heel veel geduld en daar zou ik mijn partner naar toesturen voor het beste resultaat.
Laat maar weten als je haar telefoonnummer wilt.

Succes!
door Afr.B ma 10 jun 2019, 10:07
Ik zou graag het tel.nr hebben van Aisha. En ook van die andere meneer die lesgeeft, dhr. Camera
door Taxa ma 10 jun 2019, 11:38
Afr.B schreef:Ik zou graag het tel.nr hebben van Aisha. En ook van die andere meneer die lesgeeft, dhr. Camera

Als ze nog juist zijn:
Aisha: 3077460
Camara: 2004937