Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door Grumpy Old Sil za 05 mei 2018, 00:42
Klopt dus niks van. Cees is nooit bij het Leger des Heils geweest, dat is toen wel geprobeerd. Na aankomst in Nederland is hij wel direct naar een ziekenhuis gebracht. Na wat omzwervingen in het zorggebeuren is hij uiteindelijk in een zorgcentrum of iets dergelijks terechtgekomen. En zover mij bekend zit hij daar nog steeds.

door OmiGambia za 05 mei 2018, 07:45
Dat wat ik schreef heeft men mij verteld.Ik ben helaas kwijt wie dat vertelde.Dus als het niet waar is,gaat er een raar verhaaltje rond.Jammer dat men dan leugens verspreid. Maar heb jij dan nog steeds contact met hem of familie.Jij ging toch goed met hem om?Jij zou dan de waarheid kunnen weten.
door Mattie za 05 mei 2018, 14:23
Wij hebben ooit eens een adres gehad van tehuis waar Cees naar toe was gebracht, er was een vrouw hier op het forum die op bezoek ging. Op haar verzoek hebben wij toen een aantal foto,s van o.a. Kleine Kitty en z,n verblijfplaats toen met foto,s van hem in z,n groenten tuin naar Cees gezonden.
Geen idee, want verder nooit wat gehoord verder.
Dus die naam of adres van dat tenuis hebben we ook niet meer.
Geen idee of er iemand van forum nog contact heeft.
door OmiGambia zo 06 mei 2018, 08:02
Dank je Wim voor je antwoord.Begrijp niet dat men dan zulke leugens rond aan het vertellen is.Heb ik nou zelf ook aan meegedaan maar ik wist niet anders.Ik bied hierbij oprecht mijn excuses aan.
door hyppy zo 13 mei 2018, 18:24
Ok. Vaag verhaal. Maar als ik het goed begrijp weet niemand precies hoe het is.
Wie weet hoort er nog iemand iets.