Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door house zo 28 sep 2014, 19:22
Ook mij is het warempel gelukt.......Dat het nieuwe prikbord weer een succes mag worden !!
door Beheerder zo 28 sep 2014, 19:40
Hartelijk dank musa sanneh! Dat hoop ik ook!
door Beheerder zo 28 sep 2014, 19:47
Instellingen kan je inderdaad wijzigen in je accountinstellingen. Een link hiernaartoe vindt je onderaan de pagina onder het kopje favorieten of bovenaan de pagina door op je naam te klikken. Je ziet deze opties natuurlijk alleen als je ingelogd bent. Hier is ook in te stellen of anderen je email adres mogen zien. Gebruikersnaam wijzigen kan ik uitvoeren. Daarvoor kan je een email sturen mocht dat nodig zijn.
door Andrea zo 28 sep 2014, 20:37
Ziet er erg mooi en overzichtelijk uit. Waarom staat er bij sommige postings een groene schuine balk aan de rechterkant?
Eigen avatar lukt me niet erg, blijft te groot aangeven.
Maar alles went zeggen we dan maar.
Jammer dat je nog steeds geen foto rechtstreeks vanaf je laptop of smartphone kunt plaatsen of zie ik iets over het hoofd.
Compliment hoor, ik ben er blij mee! (denk ik haha)
door Beheerder zo 28 sep 2014, 20:44
Dank je Andrea! De groene balk betekent dat die persoon op dat moment online is.
Stuur je avatar maar op. Dan verklein ik hem morgen avond voor je.

Je kan ook foto rechtstreeks plaatsen. Onderaan het invoerveld waar je je nieuwe bericht typt, staat een tabje "opties" en "bijlage toevoegen". Wanneer je op die laatste klikt kan je een bestand van computer of tablet of telefoon uploaden.
door Mr.Bojangles zo 28 sep 2014, 22:34
Hoi Stefan,
Als die cirkel voor een onderwerp rood ziet, heeft ie voor mij nog ongelezen berichten, snap ik.
Maar wat betekent dat rode sterretje? Dat kan ik nog niet ontdekken.

Ik vind overigens dat het er prima uitziet, en nu er wat meer onderwerpen komen, lukt het ook beter om een indruk te krijgen. Ik gaf al eerder aan dat het plaatsen van foto's een stuk gemakkelijker is, en ik krijg de indruk dat het in het algemeen hier stukken beter en sneller werkt.
Ik heb meteen maar even de tekstmogelijkheden nu uitgeprobeerd. :)
Krijg die lijstmogelijkheid nog niet aan de praat....
door Mr.Bojangles zo 28 sep 2014, 22:50
OK, lamaar, gevonden. * betekent dat ik in dat onderwerp gereageerd heb.
En dat listen springt zo te zien alleen maar in. Dacht dat ie ook zou gaan nummeren maar dat doet ie schijnbaar niet?
door harrie zo 28 sep 2014, 23:47
hallo allen
ik ben er ook , nog even wennen en zoeken
zal wel weer voor de bakker komen
harrie
door smiling coast ma 29 sep 2014, 08:21
om even te testen, dit bericht
zoals zo vele wel zullen hebben , is dit nieuwe forum even wennen, moet wel zeggen dat het leuker is dan het oude prikbord, hier kan je veel meer.!
hoop dat ik snel van iemand een berichtje terug krijg, zodat ik weet dat ik dit goed heb geplaatst,veel succes hier allemaal.! ;) ;)