Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door rik do 22 maart 2018, 18:26
Geachte prikbord bezoekers: wie kan mij helpen.
Als oud Gambia bewoner op zoek naar Shirag, econoom en kwam altijd bij Salomon reed in een
rode Toyota 4 wiels drive en zoek Remon drink graag een biertje, (ook wel kabouter genoemd) heeft een hart operatie
ondergaan en zijn partners naam (mamma gambia).Ik heb zelf pl.min met regelmaat 10 jaar
in Gambia gewoond. wie kan mij helpen en om mijn gezondheid pl. min. 3jaar geleden naar
Nederland toen samen met mijn vrouw,wie kan mij helpen. kosten door u gemaakt wil ik graag
vergoeden.
door rik za 24 maart 2018, 14:12
Dat is prima Harrie ik ben al blij dat je hebt gereageerd en ik zit nog met
meerderen vragen en hoop dat je me daar mee kan helpen, of iemand weet
die mij helpen kan alvast mijn hartelijke dank, groet Rik.
door harrie-oisterwijk zo 25 maart 2018, 14:24
Na gevraagd op Solomon en iemand die hier lang komt en lang verblijft kennen hem niet bij Solomon zouden ze graag een foto zien naam zegt ze niets
door Irda zo 25 maart 2018, 14:59
Bij Solomon zit ook een houtsnijwerk verkoper. Zijn naam is Felix (echte naam Falou) hij zit daar al vanaf 1996 dus kent de meeste mensen die daar komen of kwamen. Misschien hem eens vragen?
door harrie-oisterwijk ma 26 maart 2018, 13:27
Ik heb net de man gesproken die het houtsnij werkt verkoopt vandaag was gisteren niet hier
Hij kent hem weer niet precies waar hij woont Brusbi volgens hem komt zo af en hoe nog na Salomon ik weet niet of ik hem nog zal zien heb gevraagd of hij wil zeggen dat een zekere Rik na hem op zoek is hopelijk komt het goed mocht ik nog hier zijn als ik hier nog ben dan laat ik dat weten . Heb ook gevraagd aan die houtsnijder mij in te lichten als ik er nog van ik ken hem natuurlijk niet
Meer kan ik niet voor jullie doen heb mijn best gedaan
door rik di 27 maart 2018, 17:25
Beste Irda en Harrie , een goed idee die houtsnij verkoper, ik heb hem wel eens met hem zien
praten, Shirag was pl. min. 72 j. oud mager postuur en een baardje ging 4 a5 keer per week
naar Salomon koffie drinken en nam altijd zijn eigen broodje mee.
Ik zelf hoop wanneer mijn gezondheid en dokters het toestaan, medio okt. weer eens naar
mijn huisje in Gambia te gaan, als dat niet meer lukt doe ik toch een beroep op de trouwe
prikbord bezoekers, een vertrouwde organisatie of stichting te noemen aan wie ik mijn
huisje zal schenken, nogmaals bedankt en ik heb goed hoop mijn vriend te vinden
GROETJE, en nogmaals bedankt RIK.
door rik ma 02 apr 2018, 17:57
Ik HAD nog goede hoop maar helaas
Maar nogmaals bedankt voor de moeite die jullie hebben gedaan,