Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door Parelzaad di 23 okt 2018, 22:45
Bij Cheapticket.nl komen die vluchten nu ook te voorschijn via Brussel. TUI, Veuling...
Makkelijk dat je met Ideal kunt betalen.
Uit ervaring weet ik dat de treinverbinding goed is, je zit gewoon in een NS trein.
door Maatje do 25 okt 2018, 09:21
Dat klopt niet helemaal. Vanuit Roosendaal vetrekt de trein naar Brussel dan zou het wel net krap kunnen. Echter je moet ook wel eerst naar Station Roosendaal, en dat zal niet vanuit alle stations kunnen. Voor ons afkomstig uit provincie Zeeland bovendien een omweg.
Wij hebben een goede oplossing gevonden, als je een ticket boekt bij TUI.BE kan je taxi aantikken, www.Billo.Be, ideaal en de kosten vallen zeer mee. Tenminste voor ons, wij wonen een uur van Brussel airport en 2 uur van Schiphol.
door harrie-oisterwijk do 25 okt 2018, 12:07
gekeken ook vanuit Roosendaal lukt niet eerste trein is om 6.52 komt aan om 8.19 Brussel vlucht is nu 5.50 vertrek kan ook niet laatste trein van uit Brussel is 21.41 je land als alles goed gaat 23.10 . taxi gedeeld is waar ik woon 145 euro retour met Billio lokale gedeelde taxi op dit moment 155 euro trein indien je het er voor over hebt hoeft niet meer dan 38.80 te kosten van waar ik woon omg Tilburg HEB VOORDEEL UREN KAART EN BEN BOVEN DE 60 scheelt in prijs is retour dus je kan met nachtje slapen overslaan wat verdienen door te logeren op vliegveld
door Maatje do 25 okt 2018, 16:13
Billo is een goed alternatief, wij betalen €141 retour. Deeltaxi. Ga ik geen nacht voor op vliegveld hangen. En trein voor ons 2 zonder voordeeltjes bijna net zo duur.
Maar dat ligt erg aan waar je woont natuurlijk.
door poeltje do 25 okt 2018, 19:04
Er was eens een wijze man die zei :
Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo dom.

Als ik al dat gedoe over treinen en taxi's lees ( waarvan de helft niet te volgen is) en het onderwerp gaat over vliegtickets dan moet ik steeds aan deze woorden denken.

Gelukkig ging benachin weer naar het onderwerp terug.
door OmiGambia vr 26 okt 2018, 09:08
Toen corendon nog zo goedkoop was namen wij een hotel. Was altijd nog goedkoper dan Brussel Airlines. Nu zijn de prijzen bij BA er naar beneden gegaan dus gewoon weer vanaf daar. Wel met taxi halen en brengen. Idiaal.