Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door TheGoodLife zo 08 jul 2018, 09:56
Heeft iemand enig idee/contacten om vanuit Gambia per boot vracht naar Nederland te versturen. Het gaat niet om volle containers maar producten zo nu en dan voor export.
door musa sanneh ma 09 jul 2018, 16:57
neem contact op met containernaargambia.com
doe .com en niet .nl anders kom je uit bij die organisatie die alles probeert te krijgen via .nl
dat is goods4afrika en dat vind ik niet zo netjes dat ze op deze manier probeert klanten te winnen
Het is niet de eerste keer en de enige waar ze dat bij doen slechte reclame voor goods4afrika
dus containernaargambia.com
door j@ck ma 09 jul 2018, 18:54
Ik heb toch altijd weer problemen met dit soort verdachtmakingen!
Ga nu gewoon eens uit van de goede wil van iedereen.
Ik hoor dit soort opmerkingen vaker.
Waarom kunnen we in de hulpverlening naar Gambia elkaar niet in z'n waarde laten.
Voor mij betekenen dit soort opmerkingen dat er toch behoorlijk aan wordt verdiend!!!
Zorg dat je het beter doet dan de ander en je krijgt vanzelf klanten. Maar met dit soort opmerkingen MIJ NIET!!
door Mbenyokono wo 11 jul 2018, 15:05
j@ck schreef:Ik heb toch altijd weer problemen met dit soort verdachtmakingen!
Ga nu gewoon eens uit van de goede wil van iedereen.
Ik hoor dit soort opmerkingen vaker.
Waarom kunnen we in de hulpverlening naar Gambia elkaar niet in z'n waarde laten.
Voor mij betekenen dit soort opmerkingen dat er toch behoorlijk aan wordt verdiend!!!
Zorg dat je het beter doet dan de ander en je krijgt vanzelf klanten. Maar met dit soort opmerkingen MIJ NIET!!

De Stichtingen die export van containers organiseren besteden wat zij overhouden weer aan hun projecten daarmee steun je een goed doel (wij doen aan recycling, anderen een ziekenhuis, school of voedsel voorziening) allemaal nuttig
Qua prijs maakt het niet zoveel, over het algemeen scheelt het een paar kwartjes per doos tot een tientje per kuub tussen de verschillende Stichtingen en kan je eigenlijk voor het verschil niet rijden
Kies het doel dat je een warm hart toedraagt

Mbenyokono - Goods4Africa- Facebook

Met vriendelijke groet,
Team Goods4Africa van Mbenyokono
+31 687 390 906
Laatst bijgewerkt door Mbenyokono op wo 11 jul 2018, 17:07, in totaal 4 keer bewerkt.
door Mbenyokono wo 11 jul 2018, 15:30
TheGoodLife schreef:Heeft iemand enig idee/contacten om vanuit Gambia per boot vracht naar Nederland te versturen. Het gaat niet om volle containers maar producten zo nu en dan voor export.

We zijn er mee bezig, we nemen de lege bananendozen al in:
viewtopic.php?f=10&t=2366
Daarin gaan we in Gambia geproduceerde spullen naar Nederland exporteren
We verwachten dat elke 2 maanden te gaan doen en ook ruimte te hebben voor anderen om mee te liften
Het zal waarschijnlijk net geen 10 euro per doos gaan kosten :D

Mbenyokono - Goods4Africa- Facebook

Met vriendelijke groet,
Team Goods4Africa van Mbenyokono
+31 687 390 906
door j@ck wo 11 jul 2018, 20:59
Zijn het wel allemaal stichtingen??
Want daarvan is er in ieder geval nog enigszins een financieel jaarverslag, waaruit je kan opmaken wat er met het binnengekomen geld gebeurt.
Want, 5% afdragen voor het goede doel is óók een zg. "goed doel".
door OmiGambia wo 11 jul 2018, 21:25
Ik vraag me af waarom al die goede doelen niet de handen in elkaar slaan en alles samen doen.Als je alle helpende landen bij elkaar optelt kom je wel ovet de 100.Sommige scholen,ziekenhuizen enz woorden vaak door meerdere gesteünd.Of is het een IK issue van wij doen het beter.En trouwens ,in al die jaren dat ik er kom,zie ik nog steeds niet veel veranderingen van al die goede doelen.Steek nu eens alle koppen bij elkaar en ga om de tafel zitten om te kijken wat men het besten kan doen.
door gambia for you do 19 jul 2018, 18:57
hallo,

ze willen een jaar geleden ook via onze naam gambia for you mee rijden,door gambiaforyou.nl vast te leggen.
toen hebben wij eerst onze naam en logo in de benelux vast laten leggen,daarna een brief van de advocaat naar hun gestuurd, en nu doen ze net of uit hun neus bloeden.
heb het zelf uit laten zoeken, en voor 100% hebben ze er misbruik van gemaakt.
heb het nooit openbaar gemaakt,maar nu omdat ze het ook weer met een andere vervoerder doen,doe ik ook mij verhaal.

gr

gambia for you
door j@ck za 21 jul 2018, 09:50
Het zit wèl erg hoog!
Waarom zorgen jullie allemaal niet gewoon dat je de beste vervoerder bent naar- en van Gambia, voor een goede prijs.
Ik weet zeker dat ieder dan krijgt wat hij verdient.
Service, prijs en waar kan men het brengen of laten ophalen.
Het lijkt wel oorlog wat hier gevoerd wordt.
Soms is de een gewoon slimmer dan de ander,
Soms is de prijs van de een beter dan die van de ander.
Soms is wegbreng-/ ophaalpunt dichterbij van de een dan de ander.

Ik stuur mij ambulances met degene die:
1. het goedkoopste is.
2. goed voor de ambulance zorgt als ik hem breng,
3. goed voor de ambulance zorgt tot ik hem ophaal als ik in Gambia ben.
4. die meedenkt
5. die het in Gambia allemaal regelt voor me.
6. WAAR IK VERTROUWEN IN HEB.
Het ongenoegen met anderen moet je uitvechten buiten de klanten om. :fire: