Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door Royie do 04 okt 2018, 19:02
J@ck,
Ik vindt het een goed idee :D
Hier kan je met de zoekfunctie makkelijker iets terug vinden over een bepaald onderwerp.
Het staat of valt wel bij een actieve moderator.
Ik krijg van de berichten hierover de indruk dat de huidige moderator(s) niet meer zo actief is/zijn als in het begin.
door heinhuiz vr 05 okt 2018, 01:16
Ik zat 'ns rond te kijken op deze site en ik kwam in het forum Ideeën, opmerkingen en vragen een heleboel vragen tegen die niet beantwoord werden. Waarschijnlijk omdat ze in het verkeerde forum werden gesteld. Een beetje site-beheerder/moderator had dat natuurlijk allang opgemerkt en daar wat aan gedaan.

Dus (1) een duidelijker site-structuur, en (2) een minimum aan moderatie helpt daarbij.

Dat gezegd hebbende, ik zou ook niet weten hoe je een site als deze kan onderhouden zonder advertenties of andere inkomsten. En voor zover ik kan zien verdient beheerder dezes hier niets mee.

(Voor het overige kan ik iedereen aanraden Facebook vaarwel te zeggen. Er gaat een wereld voor je open.)
door j@ck za 20 okt 2018, 09:27
De moderator kan ook niet veel omdat hij gebonden is aan zijn opdracht.
Ik heb contact gezocht met de beheerder een paar weken geleden, omdat dat de enige is die kan bepalen hoe het prikbord gebruikt kan worden en er uit kan zien..
Maar krijg tot nu toe helaas geen antwoord. :cry:
Dus afwachten. :