Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door OmiGambia do 11 okt 2018, 09:20
Zijn er mensen die deze ook in Gambia gebruiken? Men zegt bij africell dat hij erg veel gebruikt. In 1 week 1500 megabit weg. Ik gebruik hem precies hetzelfde als mijn oude mobiel. Hoor het graag anders deze niet meer gebruiken in Gambia? Snap er niks van. Wie helpt mij uit. Of een andere provider proberen en zo ja, welke is de beste.
door heinhuiz do 11 okt 2018, 23:10
In de instellingen vind je onder Netwerk en Internet als het goed is een item Dataverbruik, en daarin kan je precies zien welke app hoeveel verbruikt heeft.
Het lijkt mij sterk dat een Huawei (is dat de G600 of de Y600?) merkbaar minder of meer verbruikt dan een willekeurige andere telefoon, en het zal per provider al helemaal niet schelen.
door Janny 1951 vr 12 okt 2018, 07:40
Wij hadden in augustus dezelfde ervaring ,maar dan met een Iphone 7en Iphone 8, ieder 1500 mb ,ook na een week weg,gebeld met Africell, advies: meeste apps uitzetten .Hierna werd het verbruik een stuk minder.
door heksje56 vr 12 okt 2018, 11:37
niet teveel opwaarderen heb ik ook weleens gehoord omdat het dan schijnt heel snel gaat.
door OmiGambia vr 12 okt 2018, 18:03
Nou, 3x geprobeerd maar kan geen reactie plaatsen dus probeer het nog 1x.Ook hier steelt men dus al. Maar er was iemand zo leuk om de raming aan te zetten nou dat ging dus snel. Onze kleinzoon heeft gelukkig geholpen. Nu gaat het beter. Maar denk toch aan een andere provider weet alleen nog niet welke. Ze blijven stelen van je. Toch jullie hartelijk bedankt. Groetjes uit warm Gambia
door gambiadream2018 vr 12 okt 2018, 20:12
2 weken terug op vliegveld Qcel sim kaart gehaald en voor 300 dall credit gekocht.
Omdat op de compound er niet altijd de mogelijkheid is om de telefoon te laden,
ingesteld,op max. spaarstand voor de batterij ..
Schakelt ook de meeste apps uit dan .
Na 8 dagen 175 dall over en best veel internet gebruikt..
Is mij goed bevallen.

sim kaart zou tot 01/10/2019 bruikbaar zijn :lol: , is me bij Africel nog nooit gelukt :evil: .