Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door sisawo do 01 nov 2018, 07:48
bedankt voor de zeer uiteenlopende tips .Het ging er trouwens niet over of ik 10 kilo wel of niet voldoende vond maar of de handtas nu daad werkelijk in de trolley moet.Ik blijf daar een half jaar en kom met veel medicijnen die mijn trolley al aardig volmaken dit keer wilde ik ook een laptop mee nemen en wat andere elektronica dus ik zit al over dat gewicht (die haal ik er dan nu maar weer uit) plus een schoudertas vol medicatie die niet in het ruim mag .(uit ervaring weet ik die schoudertas is geen probleem) mijn ruim bagage is al 50 kilo en elke extra kilo kost 10€ dus vandaar mijn vraag.niet om iedereen op te houden maar om goed voorbereid te zijn om juist die problemen te kunnen ver komen .
door harrie-oisterwijk do 01 nov 2018, 10:45
als het voor eigen gebruik is vergeet niet dan een medisch paspoort mee te nemen kan problemen voorkomen
door Lighthouse do 01 nov 2018, 13:02
Als je zoveel medicatie mee moet nemen, dan zou ik dit bij boeking aangeven.
Ze melden het dan, als het goed is, bij je gegevens en dan mag je 15 kg extra meenemen in je handbagage of ruimbagage. Daar hoef je niets over te betalen, dat is extra en gratis. Wel zorgen voor een medisch paspoort, maar dan kan het je wel ruimte geven.
door Mari-ja wo 07 nov 2018, 14:27
mijn handbagage moest twee weken terug in het ruim omdat er geen plaats meer was in de bakken..omdat er dus mensen zijn die meer handbagage meenemen dan toegestaan.. :evil:
door Ceebo do 08 nov 2018, 14:01
Als je een losse handtas(je) bij je hebt omdat je je boardingpass, paspoort, papieren zakdoekje en kauwgumpje bij de hand wilt hebben, kan die prima bij je voeten op de grond. Heeft niemand last van.
door heksje56 za 10 nov 2018, 08:57
ze moeten het betalen van ruim bagage afscaffen dan was alles opgelost want het is gewoon veel geld.
door heinhuiz za 10 nov 2018, 09:15
Dan worden eerst de tickets duurder (want het geld moet toch binnenkomen) en gaan vervolgens de mensen klagen die géén drie koffers van meer dan 50 kg meenemen. Want geklaagd wordt er altijd.