Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door kingsulayman ma 05 nov 2018, 00:28
Hey,

Ik ben Tom uit Belgie en zal vanaf december twee maanden in Gambia vertoeven. Ik ben een fervent strandvisser en sta open om een vismaat te leren kennen om enkele keren mee te gaan vissen op het strand.
Ik heb eigen vervoer dus we kunnen elk strand naar keuze bevissen.

Gegroet,
Tom
door heinhuiz ma 05 nov 2018, 00:57
Dag Tom uit België,

Ik neem aan dat je een toubab bedoelt? Anders heb ik wel een nummer van een ervaren Gambiaanse strandvisser voor je. Die verwacht dan natuurlijk wel een vergoeding.

Uit je bericht blijkt dat de invoer van je auto geslaagd is. Kan je in het onderwerp dat je daarover geopend hebt aangeven hoe dat afgelopen is, praktisch en financieel? Dat kan andere mensen helpen. Alvast bedankt!
door kingsulayman ma 05 nov 2018, 01:27
Hey,
Ja Ik ben niet echt op zoek naar een lokale visgids... Gewoon iemand zoals mezelf die graag wat ervaring uitwisselt...

Gegroet,
Tom
door klaas ma 05 nov 2018, 12:00
Hallo Kingsulayman ik ben 20 nov tot 11 dec in gambia in hotel sea breeze kololli ik vis elke dag afwisselend meestal 3 dagen stand 1 dag boot stuur mij een pb dan geef ik je mijn tel en kunnen we daar wat afspreken gr klaas dunnik zandvoort