Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door Redhorse za 09 maart 2019, 10:24
Hallo,

ik ben Nederlandse, al 12 jaar getrouwd met Gambiaanse man. we wonen en werken in Amsterdam. Zijn hier meestal 2 of 3 maanden per jaar in Brufut. Ik reis altijd met kleine hond die ik uit Nl meeneem. Mix Spaanse terrier, Klein, maar goede waakhond. 6 kg, 4 jaar oud, kerngezond. Heeft europees dierenpaspoort en alle benodigde documenten om heen en weer naar Nederland te mogen. Kan goed met andere honden, kleine kinderen en zelfs katten (dat is wel even wennen aan elkaar), Heel lief karakter, maar beschermend en waaks. Slaat wel aan bij vreemde mensen, maar blaft niet contstant.. Ik wil hem in Gambia laten bij Nl of andere Europeaan die goed voor hem kan zorgen. Hijis hier veel gelukkiger dan in Amsterdam. Ik kan hem daar niet geven wat hij nodig heeft. Buitenleven. Zoek mensen met compound en tuin waar hij ruimte heeft.. Heeft wel ochtendwandelingtje nodig. Houdt ook van strand wandelen en met andere honden spelen. Ben hier tot 16 Maart. tel.7870159
door Eric di 12 maart 2019, 12:01
Is het goed als mijn verloofde u belt? Haar hond is net het afgelopen weekend overleden.
Ze wil graag een andere hond.
door Eric wo 13 maart 2019, 09:06
U heeft contact gehad met mijn verloofd echter ze heeft niets meer van u mogen vernemen tot op heden. Ze zou dolgraag de hond willen hebben en zal er zeer goed voor zorgen. De hond heeft alle ruimte op de compound..