Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Hier kunt u uw ideeën of opmerkingen m.b.t. dit forum kwijt!
door Sheila do 13 jun 2019, 15:28
Goedendag,

Ik wil een paar maanden in Gambia blijven maar vraag me af hoe jullie dat doen met ticket vliegtuig. Heb begrepen dat je zowel tui als corendon niet kan boeken vanuit Gambia. Dus wat is de beste optie? Retour vlucht boeken en geen gebruik van de retour maken? Maar via welke maatschappij dan terug vliegen???

Groetjes,

Sheila
door Corina do 13 jun 2019, 19:10
Retourticket met Vuelling en overstappen in Barcelona is misschien een goede mogelijkheid??
Succes
door Sheila do 13 jun 2019, 19:14
Dank je voor het advies. Ga het checken.
door Tamsir do 13 jun 2019, 22:59
Ik verblijf hier voor 10 maanden. Via Travelpoort kun je een kortdurend retourticket kopen zonder gebruik te maken van de terugreis. Voor terugkeer naar Nederland neem je weer contact op met Travelpoort. Voor ong 375 kun je dan terug, geen probleem.
Als je contact met Travelpoort hebt, geef dan aan hoe lang je ong wilt blijven. Ws kun je dan gewoon een retourticket kopen voor die periode.
Succes en een goede tijd gewenst in Gambia.
door Lienus di 25 jun 2019, 03:22
Ik boek een enkeltje Tui en terug via Travelpoort of via Skyscanner online een goedkoop ticket zoeken op verscjillende data. Ik ben 2 keer via casablanca terug gevlogen en dit was goedkoper dan travelpoort. Moet je wel een paar uur wachten in marokko maar ik vind het prima te doen.