Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door moderator wo 07 aug 2019, 06:09
in deze draad kan je je inhoudelijke reacties kwijt nav de postings van RPeters.
Geef daarbij aan op welke posting je reageert. is duidelijker voor de lezers. reacties als oh wat erg, mee eens en dergelijke of (alleen) smileys dragen niet bij aan de meningsvorming.

Moderator prikbord Gambia (Beleefgambia.nl)
door j@ck wo 18 sep 2019, 22:06
Ik krijg steeds meer vragen van mensen over hoe het zal gaan in december als de termijn van Barrow is afgelopen.
Gaat hij door, dan zullen er denk ik problemen komen en willen mensen straks niet komen.
Wanneer zouden er verkiezingen moeten zijn?
Is het in december nog wel veilig voor de toeristen?
Vooral mensen die nog niet vaak zijn geweest maken zich ernstige zorgen.
Ik zou hier graag antwoord op hebben, ALS je tenminste wat kan zeggen.
Alvast bedankt
J@ck
door M3nd0 ma 23 sep 2019, 07:42
Goedemorgen meneer Peters, wederom bedankt voor uw schrijven inzake de ontwikkelingen in Gambia. De week van 2 december worden de ambtenaren verzocht om te staken. Is al zicht of dit daadwerkelijk gaat gebeuren? Wat betekend dit voor het vliegveld. Vliegen er nog vliegtuigen na 2 december 2019.
door Andrea ma 23 sep 2019, 10:57
Ik denk dat het voor iedereen koffiedik kijken is wat er gebeurd. Ik heb mijn kinderen die met mijn kleinkinderen bij me wilden komen toch maar aangeraden om even te wachten.
Met 2 kleine hummeltjes wil ik dat risico niet nemen. Triest maar waar.
door Irda vr 27 sep 2019, 18:57
net het bericht van Dhr Peters gelezen. een ding weet ik niet zo goed. Als Barrow nou inderdaad wel af zal treden, wie gaat hem dan opvolgen? Of komen er eerst dan verkiezingen?
door unneke za 26 okt 2019, 07:45
Iedere dag open ik het Gambia prikbord in de hoop dat er een nieuwe post is van Rick Peeters( Voor de rest vaak weinig belangwekkende zaken op dit forum) Ik weet dat ik het niet mag verwachten,maar je raakt er aan gewend dat Rick dit al jaren zo fraai voor ons doet.
door Marcel Meuldijk ma 17 aug 2020, 11:38
peter zegt in een post van vandaag 17 Aug het volgende

>>internet gaat ook 10 dagen plat eind van de maand,

ik heb 6 jaar bij qcell gewerkt en ken een hoop mensen daar , maar niemand zegt dat er ook maar een indicatie is dat het waar zou zijn. er is geen probleem met de ace cable en er is ook geen maintenace geplant.
zo waar komt die info vandaan?
door heinhuiz ma 14 sep 2020, 22:31
RPeters, ik wil je even bedanken voor je post van vr 11 sep 2020, 20:35. Misschien moet die als disclaimer bj al je berichten, en als LEES DIT EERST voordat iedere andere deelnemer hier iets post.

Want het is precies dat. "Vertrouw nooit een Gambiaan," hoe vaak heb ik dat niet gehoord. Hoeveel Gambianen ken je, is dan mijn vraag. Ken je.

En zelfs die politieman/vrouw, die je om niks aanhoudt en iets verzint om geld van je te krijgen. Die krijgt ook niet genoeg salaris om de huur te betalen elke maand, en de zak rijst en de olie en de uien laat staan de cash power. "They're only looking for fish money," zegt mijn vriendin altijd, ze willen alleen wat lekkers mee naar huis, en gelijk hebben ze. Geef ze een kans, de echt slechte pik je er wel uit.

Dat meisje in Westfield dat met haar broekspijpen opgerold het verkeer ging regelen en die knul in Yundum die zo onverdroten het verkeer laat doorstromen, ze zijn een voorbeeld voor velen. Je merkt al dat het werkt.

It's nice to be nice.