Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door Taxa ma 16 dec 2019, 13:08
Veel volk bij elkaar
Bijlagen
BB778EE2-034A-4673-BEEC-6307AD4ADC93.jpeg
BB778EE2-034A-4673-BEEC-6307AD4ADC93.jpeg (139.71 KiB) 818 keer bekeken
door OmiGambia ma 16 dec 2019, 13:12
Ik ook, maar wel als er echt iets aan de hand is. Momenteel zijn er geen problemen. Alleen veel militairen op straat en je kan gewoon weg.
door Taxa ma 16 dec 2019, 15:26
3 JAAR PROTEST EINDIGT ZONDER INCIDENT!
Het veelbesproken 3-jarig Jotna-protest, dat president Adama Barrow probeert te verjagen, is zonder incidenten afgesloten, kan Gambia News melden.

Het protest, bedoeld om Barrow eraan te herinneren dat hij zich terugtrok volgens de Coalition 2016-overeenkomsten die hem aan de macht brachten, begon vandaag in de ochtend voordat het een uur geleden werd gesloten.
Demonstranten zwaaiden met spandoeken en zongen anti-regeringsslogans in een demonstratie die eindigde bij de beroemde Denton Bridge te midden van strakke beveiliging met een helikopter die erover zweefde.
Leiders van de stoet overhandigden documenten aan regeringsfunctionarissen om hun intentie kenbaar te maken dat Barrow zou aftreden, tegen de eerste vrees in dat het proces gewelddadig en catastrofaal zou kunnen worden.
door poeltje ma 16 dec 2019, 16:16
OmiGambia schreef:Hou het lekker rustig en schrijf alleen als er echt iets aan de hand is. Deze verhalen zeggen niks.

Hallo omi, je vindt dit dus zinloos geschrijf en dat komt vreemd over van iemand die in 5 j tijd bijna 700 berichten heeft geschreven. Ik heb diverse keren op een aantal inhoudsloze berichten van je willen reageren maar liet het er maar bij.
Maar je moet nu niet een ander iets gaan verwijten.Dat gaat mij te ver.
Of ga je volhouden dat de,gemiddelde, 2 berichten per week die je hebt geschreven allemaal zinvol waren ?
Je reageert nl op bijna elk onderwerp en dat is opvallend.!
door lizetmols ma 16 dec 2019, 22:11
geen antwoord maar een meer algemene opmerking. misschien kunnen al die "deskundigen" hun geschrijf van de laatste weken/maanden nog eens nalezen. en dan hun conclusies trekken.
door OmiGambia di 17 dec 2019, 08:58
Ook ik schrijf nu lang zoveel niet meer hoor. En ze zijn ook niet altijd negatief. Maar sla het lekker over als je mijn naam ziet. De meeste mensen die die jaren op zaten zijn al verdwenen. Hoe zou dat toch komen. Denk dat ik 2 van de weinige ben die er nog op zit. Dacht meer dan 15 jaar. Ja, ik laat me niet wegpesten door de mensen. Jammer voor degene die mij niet graag zien hier. Maar door veel negatief geschrijf zijn er wel mensen die niet naar gambia komen. Hotels leeg, stranden leeg. En inkomsten voor Gambia stukken minder. Maar ik geniet nog steeds hier. :lol:
door harrie wo 18 dec 2019, 12:26
dat er nu minder toeristen naar Gambia komen,
komt niet door negatief geschrijf op dit forum
maar heeft andere oorzaken waarom er minder toeristen komen