Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door heinhuiz vr 19 jun 2020, 23:14
De terugvlucht van 22/6 is volgeboekt, en naar ik begrijp die van 3/7 ook. Maar waarom ga je niet even langs het kantoor in Kololi? Of tel. 4466880 / 7766030
door Gambia za 20 jun 2020, 08:07
Reactie op vorige post.
Bedoelt u is er een kantoor Brussel airlines in Gambia en dat ik daar kan vragen?
door harrie-oisterwijk za 20 jun 2020, 08:55
Klopt is in senegambia wat hier ook al eerder vermeld is
Vraag blijf of het open is was in maart grote puinhoop en sloot toen verkochten toen tot het laatste moment tickets. Die Werden op het laatste moment geannuleerd mensen waren op het vliegveld kwamen terug geld kwijt
Het vliegveld is nog steeds gesloten niemand weet wanneer het open gaat en dan is de onzekerheid wat Poeltje opgemerkt heeft valt SN niet om ??
https://m.standaard.be/cnt/dmf20200619_04996168

ook TUI heeft het moeilijk willen ook alles samen voegen
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... ijen-samen
door heinhuiz za 20 jun 2020, 13:11
Dat kantoor was vorige week open, ik weet niet hoe dat nu is, maar ik zou zeggen bel even. Ik vermoed dat ze nu ook open zijn i.v.m. die vlucht maandag, maar vanmorgen hoorde ik dat de vlucht van 3 juli gecanceld is. Nog een reden in te bellen...?
door lizetmols zo 21 jun 2020, 11:11
vlucht naar Banjul staat gepland op maandag 22 juni 15.50 uur
dick
door heinhuiz zo 21 jun 2020, 13:06
Voor de retourvlucht moet je al om 17.00u op het vliegveld zijn, vertrek is gepland om 22.00u. Het wordt een directe vlucht, geen tussenstop in Dakar. Aankomsttijd is aangegeven als 06.00u (lijkt me redelijk laat).
Hoewel de vlucht volgeboekt schijnt te zijn, misschien kan je proberen op tijd aanwezig te zijn om te zien of er een stoel leeg blijft?
door harrie-oisterwijk zo 21 jun 2020, 15:09
Vluchten naar/vanuit Afrika waarvan de vertrekdatum nabij is, zijn mogelijk niet meer beschikbaar online. Ondervind je problemen of wil je een vlucht boeken die in minder dan 12u vertrekt, contacteer dan ons Service Centre +32 2 723 23 45.
Misschien heb je hier nog wat aan staat op de site van SN
door Simon vr 26 jun 2020, 00:10
Het was een spannende week voor Brussels Airlines. Er hing een faillissement in de lucht van henzelf alsmede van het moederbedrijf Lufthansa. Het ziet er goed uit: het personeel is akkoord gegaan met een personeelsinkrimping, de Belgische regering wil indien nodig financieel bijspringen, en vandaag zijn de aandeelhouders van Lufthansa akkoord gegaan met financiele steun van de Duitse regering. Ook grootaandeelhouder Thiele ligt verder niet dwars. Maar nu lees ik weer dat passagiers bij aankomst in Gambia in quarantaine moeten. Geldt dat ook voor alleen vlucht- passagiers?
door Janny 1951 vr 26 jun 2020, 10:44
Ja,ook dan moet je 14 dagen in quarantaine in een aangewezen hotel.
Verblijf daar ,wordt door de regering betaald.
door harrie-oisterwijk vr 26 jun 2020, 13:25
Is het ook niet zo als je nu uit Gambia zou terug keren ook hier in quarantaine moet gezien daar nog code oranje is. Mischien vandaag meer opheldering zou overleg zijn binnen de EU over welke landen buiten europa open zouden gaan
Weet daar iemand iets van