Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door brusubi2 di 17 mei 2022, 00:24
Very indecent and inappropriate!
Het leven van een beginnend filmer gaat niet altijd over rozen!
Op een avond ging ik naar restaurant/bar The New Wild Monkey op de Senegambia strip.
Dit restaurant heeft een mooi podium waar iedere avond een andere Gambiaanse traditionele dans en percussie groep optreedt.
Er trad deze avond een vrij grote groep op, ik denk iets van 15 personen, met leuke traditionele kledij en mooi versierde trommels, zij verzorgden een optreden wat ongeveer twee en een half uur duurde. Ik sprak tussendoor met de groepsleider en vertelde hem dat ik een copie van hun optreden zou opsturen als de opnames goed gelukt waren, dat vondt hij leuk.
Ik filmde met mijn Gopro hero10 een hele kleine camara, ongeveer half zo groot als een mobiele telefoon, omdat daar geen zoom op zit stond ik dan weer ver af dan weer vrij dichtbij en soms op ongeveer 1,5 meter afstand.
Er waren in het restaurant ongeveer 15 gasten aanwezig onderwie twee Engelse stellen van middelbare leeftijd.
Hoewel ik zelf ook van middelbare leeftijd ben, heb ik een hele jonge geest en stel ik mij voortdurend open voor nieuwe ervaringen en contacten met nieuwe onbekende mensen, deze opstelling en het feit dat ik al vanaf baby tijd de wereld over reis, maken dat ik zeer ruimdenkend en makkelijk ben en ik realiseer me dus wel degelijk dat ik heel anders ben dan de meeste mensen.
Ik werd al een tijd boos aangestaard door de Engelsen en bijna tegen het einde van de show kwamen de vrouwen naar mij toe en zeiden dat ik onmiddellijk moest stoppen en dat ik very indecent and inappropriate was! Ik probeerde met ze te discusieren, maar dat lukte niet en het geheel liep bijna uit op een handgemeen, gelukkig hielden hun mannen zich een beetje afzijdig!
ik toon hieronder de video waarvan ik slechts af en toe een seconde heb verwijderd, jullie mogen mijn rechter zijn, wat zou hier fout aan moeten zijn dat je het waard vind om bijna geweld tegen de filmer te gebruiken??
https://youtu.be/1yhNGzrLUms