Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door augusta ma 23 mei 2022, 20:23
hallo ik heb een ticket geboekt via ELTIS GROUP LTD iemand ervaring ermee.Van Brussel naar Banjul met brussels airlains.
door Mr.Bojangles ma 23 mei 2022, 22:43
Nee, geen ervaring met die Eltis Group, nog nooit van gehoord. Maar dat kun jij ons dus straks vertellen. Voor wat wij vinden van Brussels Airlines, gebruik de zoekfunctie.
door elisabeth di 24 mei 2022, 11:15
augusta schreef:hallo ik heb een ticket geboekt via ELTIS GROUP LTD iemand ervaring ermee.Van Brussel naar Banjul met brussels airlains.

Nooit van gehoord, heb je een link van de site waar je kan boeken?
door Savira di 24 mei 2022, 21:15
Ik gok op 'TIX'.
door Maatje wo 25 mei 2022, 19:02
Waarom zou je dat doen? Wat is het voordeel daarvan?
Bedoel je kan toch gewoon rechtstreeks bij Brusselairlines boeken,
Uitgeprobeerd, prijs hetzelfde alleen rechtstreeks bij Brusselairlines betaal je de boekingskosten a 29,50€ niet.
En ik verwacht minder problemen met omboeken en/ of aanpassen indien nodig.
door Remco za 28 mei 2022, 21:58
:o ik begrijp sowieso de karrenvracht aan vragen over tickets ed niet...Het is simpel : Brussel Airlines vloog zelfs tijdens corona bijna dagelijks. Dat doen ze veelal voor ca 200 euro per vlucht als je de prijzen volgt...zit zelfs handbagage en een koffer bij en goede zorg en eten en drinken aan boord. Kom daar maar eens om bij de andere spelers (Tui, Corendon, Maroc Air), die ook te pas en te onpas vluchten verplaatsen of zelfs schrappen en sowieso duurder zijn door gebrek aan bagage mogelijkheden en zorg aan boord. En niet boeken via moeilijke kantoortjes of sites. Gewoon via de app of internet of telefonisch. Rechtstreeks , geen fratsen of bijkomende kosten. En als je de vlucht wil verzetten? Ook gewoon ff bellen. Alleen het eventuele prijsverschil bijbetalen. :?
door harrie-oisterwijk zo 29 mei 2022, 07:03
Volg het al lang zie nooit tickets van 200 euro per vlucht spreek over begin December begin maart
Nu meestal retour ticket tegen 700 euro klopt wel bagage inbegrepen en betrouwbaarder alhoewel twee jaar geleden lieten ze ook ieder in de steek bij de corana uitbraak zoals bijna ieder
Heb nu een ticket Tui België met bagage 430 euro retour vlucht
door Remco zo 29 mei 2022, 09:54
Ach ..tijdens corona liet iedereen iedereen in de steek en iedereen maar klagen dat t leven zo moeilijk was.. tsja wat weten wij nou van" moeilik hebben"? Honger in Afrika en oorlog in de Oekraïne: dat is moeilijk. Ik vlieg regelmatig voor ca 400 euro retour met BA..maar ben dan ook niet gebonden aan datums en vakantie periodes. 8-) verder is elke keuze prima , als je er z3kf blij mee bent :bier:

Gambia..."the Smiling Coast" ? Of lachen ze ons nou uit? Veel is om te janken in ieder geval...maar ja, dat lekkere weer he ;-)?
door harrie-oisterwijk zo 29 mei 2022, 10:03
Gelijk heb je ik ben ook niet gebonden aan tijd wil gewoon graag dit tijdvak gaan weer is voor mij belangrijk koude hier vermijden mijn keuzen werd vooral bepaald dat ik graag in de middag aankom veel plezier de tijd dat je er telkens bent :duimomhoog: :bier: