Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door mamo za 04 jun 2022, 17:51
Mijn schoonzusje heeft een matras voor haar dochterje nodig, kan ik net zo goed geld sturen ervoor denk ik. Wat kost een matras , voor een kind of 1 pers, ongeveer.
door mamo ma 06 jun 2022, 13:01
yep klopt. heb ik ook gebruikt. Daarnaast gegoogeld. Enige wat ik vond was bericht van 2016. Beetje verouderd lijkt me. Maar daar ik toch geen ideeën hier kreeg heb ik maar gewoon een bedrag gestuurd. Bij te weinig moeten ze bijlappen en bij teveel hebben ze nog wat over voor ......whatever.
Maar bedankt voor het meedenken.
door elisabeth ma 06 jun 2022, 14:49
mamo schreef:yep klopt. heb ik ook gebruikt. Daarnaast gegoogeld. Enige wat ik vond was bericht van 2016. Beetje verouderd lijkt me. Maar daar ik toch geen ideeën hier kreeg heb ik maar gewoon een bedrag gestuurd. Bij te weinig moeten ze bijlappen en bij teveel hebben ze nog wat over voor ......whatever.
Maar bedankt voor het meedenken.

En als zij moeten "bijlappen" zullen zij zich wel weer melden, en dat is meestal het geval :bier:
door Vrank do 09 jun 2022, 10:06
Hoi

Matrassen zijn schrikbarend duur in Gambia. Voor t geld waar je in NL een nieuwe aanschaft koop je daar een tweedehands bevlekte matras.
Voor een 2e hands 2 persoons matras van enige kwaliteit zit je al gauw tegen de 100€ aan
Een eenpersoons zal wat goedkoper zijn schat ik zo in en afhankelijk van de staat zal de prijs nog wat lager kunnen zijn
door Simon di 02 aug 2022, 14:05
Ik heb al een aantal keren een binnenvering matras gekocht van Chinese makelij. Standaardmaat in Gambia is 180x190. De kwaliteit is redelijk/goed. De prijs is inmiddels zo'n dal. 8000,- a 10.000,-. Koop vooral geen matras van schuimplastic -zien er indrukwekkend uit maar zijn binnen de kortste keren zo plat als een dubbeltje.
door MisterNiceGuy zo 06 nov 2022, 10:04
@Simon: Waar koop je zo’n binnenvering matras in Gambia? Heb er 1 nodig namelijk.
Misschien dat iemand anders het weet.
door Simon zo 06 nov 2022, 11:42
Aan de weg van Dipper Garage naar Sukuta is een afslag naar Sanchaba. Op de deze hoek zijn een aantal winkeltjes. Daar zit ook de matrassenwinkel. Ik heb geprobeerd het te vinden op Maps maar dat is me niet gelukt. Succes!