Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door Joram zo 30 okt 2022, 15:45
Ga in december naar gambia.
Waar zijn er hoeren te vinden.
En wat kosten ze.
door Remco zo 30 okt 2022, 18:35
"Oordeel niet opdat ook gij niet veroordeeld wordt" :fire: een ieder heeft zijn eigen reden voor een reis en zoekt daar zijn eigen vertier...soms bij het oudste beroep ter wereld

Gambia..."the Smiling Coast" ? Of lachen ze ons nou uit? Veel is om te janken in ieder geval...maar ja, dat lekkere weer he ;-)?
door j@ck zo 30 okt 2022, 19:31
Als iemand naar Gambia gaat en daar de hoeren wil bezoeken, moet hij dat zelf weten.
Maar meestal is het niet zo, dat ze dan op een bepaald forum gaan vragen waar ze zitten en wat ze kosten..
Daarbij vind ik het niet iets, om op een forum zoals dit, te bespreken.
De manier waarop de vraag gesteld wordt is Recht Toe- Recht Aan.
Ook daar is niets mis mee, alhoewel ik me afvraag of het op deze manier èn HIER moet.
Deze meneer zal vast wel verhalen gehoord hebben of op internet gezien over Gambia, en kan beter DAAR z'n informatie halen. Dan is hij in ieder geval bij gelijkgestemden die hem waarschijnlijk GRAAG willen informeren.
door Simon wo 23 nov 2022, 18:11
Prima om de zaak zo direct te benoemen. Er is volgens mij geen land ter wereld waar geen (surrogaat)liefde te koop is. Op de Senegambia strip kun je 's avonds te kust en te keur een vrouw uitzoeken. Prijzen onderhandelbaar vanaf 1000 Dalassi.
door Remco zo 27 nov 2022, 21:07
Wie zegt dat dit Jorams reden is? Ook weer zo'n gratis mening. Misschien dient Joram wel vele goede doelen...bouwt scholen, slaat waterputten of is hij onderzoeksjournalist die opkomt voor de rechten van vrouwen van plezier..of gewoon zin om een verzetje tijdens die pf andere activiteiten.
Leven en laten leven. Gewoon antwoord geven en mening thuis laten of op een verjaardag vertellen ( mits gevraagd, ongevraagd hoeft niet)
Maar da's mijn ongevraagde mening, haha.

Gambia..."the Smiling Coast" ? Of lachen ze ons nou uit? Veel is om te janken in ieder geval...maar ja, dat lekkere weer he ;-)?
door Mr.Bojangles di 29 nov 2022, 01:20
Lang heb ik niet willen reageren hier maar ik kan het niet langer laten. Ik vind 'hoeren' een scheldwoord, kunnen we ze aub gewoon 'dames' noemen? In Thailand noemen we ze gewoon 'working ladies'. En eigenlijk is dat precies wat ze doen. Jullie hebben allemaal gemakkelijk praten, hier in Europa zijn genoeg banen. Daar niet! Maar er moet wel brood op de plank komen.

Er zijn geen sociale voorzieningen zoals de bijstand hier. Daar is het: geen werk, geen geld, geen eten. En dus blijft soms geen keuze over. Nog daargelaten dat een groot deel van de mannen te beroerd is om te werken en vrijwel alle vrouwen wel hun best doen om werk te vinden. Wat mij betreft: respect voor alle dames daar. En dan, sommigen van jullie denken dat die dames dat voor hun plezier doen? Nou, ik kan je verzekeren dat zijn er maar verdomd weinig. Maar ja, het betaald zo goed. 4x1 uur een klant, en je hebt een bovenmodaal maandsalaris binnen. Praat eens echt met die dames dan zul je horen dat ze het helemaal niet willen en eigenlijk heel iets anders zouden willen doen.
Op punt 1 staat: een eigen shop beginnen. Forget it, vrijwel geen kans van slagen, je haalt er de huur niet eens uit. punt 2, eten verkopen. Want dat heeft iedereen nodig. Dat zouuuuuu een kans van slagen kunnen hebben, gesteld dat ze kunnen rekenen. (meestal niet) En ja, dat heb ik geprobeerd, maar uitrekenen wat het ze kost om broodjes xxxx te maken en dan te verkopen met winst, of meat pies te maken en verkopen op het strand... moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Volgend punt: het toeristenseizoen. Vrijwel alle inkomsten moeten uit het toeristenseizoen komen, en dat duurt maar 5 maanden. De overige 7 maanden vrijwel geen tot geen inkomen. Mazzel als je serveerster bent bij een restaurant met Nederlandse eigenaren, want die betalen soms in de off-season periode geheel of gedeeltelijk door. Petje af voor bijvoorbeeld Valkenburg op de strip. Dus doe me een lol en ga daar minimaal 1x eten. Prima eten ook, en ook een Grieks menu beschikbaar! Nee, ik heb geen aandelen.( Hebben jullie nog steeds die gratis ouzo als ik Grieks bestel?)
Nou ben ik geen uitgaanstype, dus wellicht zijn er tig horeca-gelegenheden met die regeling. Meldt je aub hier zodat de mensen dat weten en jullie kunnen bezoeken.

Nou kom ik nooit 's avonds op de strip, of bij Bibi's, of bij Time In, bijv. of waar dan ook. Dus ik heb geen ervaring met de dames ter plekke. Dat hoeft ook niet. Ik wandel veel. dus ook van Teranga, Kololi Highway naar de strip. Binnendoor, danwel langs het strand, danwel langs de weg. (Mag ik tussendoor even opmerken dat hier in Gambia zijn veel beter is voor je lichaam dan in Nederland zijn? Ik spreek hier mensen met MS, die in NL in een rolstoel zitten en hier gewoon rond kunnen lopen)
Overal kom ik wel dames tegen die even een praatje willen maken en eventueel wel even mijn vriendin willen zijn. De moraal hieromtrent is in Gambia ook behoorlijk wat losser dan in NL. Dat heb ik elders al eens vermeld maar een lezeres viel toen over mijn woordgebruik dat men hier in het algemeen nogal wat in de rondte dingessed. Nou, die moraal bevalt me beter dat in NL, want waarom zou je daar moeilijk over doen als allebei het prima vinden. Dus daar hebben ze ons niet voor nodig maar het is wel zo fijn als wij in de buurt zijn, dan levert het nog wat op ook.

Als laatste wil ik dan nog het punt aankaarten van de 'verstandhoudingen'.
Veel Nederlanders, Belgen, Duitsers en Engelsen ( M danwel V) zijn getrouwd met Gambianen en wonen hier. Het gros daarvan zijn 'verstandhoudingen' in de zin van: ik zorg voor jou (financieel), en dan zorg jij voor mij (fysiek). Ik vind daar helemaal niks mis mee want beide partijen zijn tevreden. Ga je zo'n Gambiaanse dame nou **** noemen? Nee toch. Iedereen is happy, let them be. (Ja, sorry hoor, maar als je Gambiaanse plannen hebt moet je toch echt wel Engels kunnen). NB: Ik zei 'veel'. Want ik ken wel degelijk echtparen die echt van elkaar houden!!!

People, welcome to the Gambia, better for your health, better for your wallet and better for your mind.
door musa sanneh di 29 nov 2022, 10:43
Nou dan ik dan toch ook maar even.
Hoeren? Nee Vrouwen die mannen plezieren tegen betaling.
Maakt niet uit hoe hij er uit ziet of hoe oud (jong) hij is.
Zij maakt uit hoe vaak of hoeveel keer per dag.
Is goed het oudste beroep ter wereld .
Duizend maal beter dan wanneer een man zomaar vrouwen lastig valt voor sex.
Ja dan zijn er ook dames die met een man mee gaan soms maar een keer alleen voor een beter leven.
Dat zijn geen "hoeren"als je die dames zou vragen :
joh ik geef je x bedrag als ik een keer mag, dan is het antwoord, no I am not a hooker!
Dat zijn dames die een relatie willen alleen voor beter leven maar wel met 1 man
Vaak soms haar eigen Gambiaanse man.
Dus Jorum geen probleem als je naar de "hoeren" wil, ga naar de strip of Time In, ze komen naar je toe
Maar laat dan de "gewone" dames met rust, geniet van je verblijf en van Gambia
En wellicht vindt je er toch nog iemand die je een beter leven wil geven
Maar respecteer haar dan wel als een vrouw die ook voor jou zorgt.
door Jenny do 01 dec 2022, 05:26
Ben het niet helemaal met je eens Bojangles.

Veel van de dames komen uit de omliggende landen, dus het is wel degelijk vaak een keus en als je die knop hebt die je om kunt zetten, dan is het “ makkelijk” en snel geld verdienen.

Sommige hebben mss wel de keus iets verder te vluchten en onderaan de ladder in dat land te beginnen ( schoonmaak, orderpicker)

Maar vergeet niet dat veel van deze dames in de tang zitten van een Nigeriaans pooiers netwerk.

Hier in Nederland en waarschijnlijk alle andere landen komen deze dames met allerlei verschillende rugzakjes en problemen in deze branche terecht, sommige uit eigen vrije keus en dat is prima . Schrijnender zijn de gevallen die onder druk staan van een pooier , net te eten hebben en nog een pak slaag op de koop toe krijgen.

En voor de oordelende.

Laat een ieder in zijn waarde.
In buurt waar ik opgroeide in Amsterdam k amen ze in 1945 met de kar om 1 DAME mee te nemen en kaal te scheren, 7 gezinnen kwamen er tussen en hebben dit voorkomen; zij heeft n l de hele oorlog de hele trap van eten voorzien.