Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door audi audi do 03 nov 2022, 18:59
Hoi Paul
Ik heb daar niet geslapen maar ben er wel geweest
Voor een bakkie met Lisa want die liep ik tegen het lijf
Bij the a team het oude tejo
Het ziet er inderdaad nieuw en gelikt uit ,met een
Erg mooie tuin en mooie appartementen
Misschien iets voor de volgende keer want ligt dicht
Bij de strip :bier:

Groet ronald
door musa sanneh vr 04 nov 2022, 09:16
Joi Paul en lilian
Niemand kan nog ervaring hebben.
Het is spiksplinter nieuw,
Als het al helemaal klaar is dan is de laatste verf nog nat denk ik.
MAAR dat je er een lieve en gezellige gastvrouw en gastheer hebt dat is zeker!
Ze zullen er alles aan doen om je een fijne tijd te laten hebben in hun appartementen.
Wat Ronald ook schreef is een groot voordeel het is dichtbij de strip met vele restaurants en bars.
Succes en veel plezier in Gambia.
Musa
door Marcel Meuldijk vr 11 nov 2022, 22:57
>>>https://lisasgambia.com/

was de persoon die de website heeft gemaakt kleurenblind?? Paars en Groen
door Remco za 12 nov 2022, 11:40
Is flauw, een vreemd en onnodig waarde oordeel en een kwestie van smaak bovendien. En over smaak valt te twisten ÷ dat heb je of dat heb je niet. :lol:

Gambia..."the Smiling Coast" ? Of lachen ze ons nou uit? Veel is om te janken in ieder geval...maar ja, dat lekkere weer he ;-)?
door Paul en Lilian za 12 nov 2022, 20:41
Als eerste bedankt allen voor jullie reacties. :D :D :D We hebben inmiddels contact gehad met Lisa. Audi, het ligt inderdaad kort bij de strip. Musa het klopt, alles is spiksplinternieuw, en de gastvrouw en heer zijn heel aardig en behulpzaam.
Marcel ik denk dat jezelf kleurenblind bent, want het is roze met groen en geen paars. Remco je hebt gelijk, is een kwestie van smaak. En Gambia is een kleurrijk land, dus....
Inmiddels zijn er ook foto’s toegevoegd van de binnenkant vd appartementen. Nou prachtig hoor. Wij hebben geboekt, en gaan in December lekker genieten daar :bier:
door Mr.Bojangles ma 14 nov 2022, 01:32
ipv naar de strip te lopen, zou ik willen aanraden ook eens naar de andere kant te lopen. Bij Palma Rima linksaf naar Solomons, rustiger omgeving, veel mooier zitten en ook prima eten. Bij Palma Rima rechtsaf voor een lange straat met couleur locale, en vanaf Lisa in deze straat blijvend richting highway, 1e straat rechts, na 100m aan de linkerkant Marie's Bar. zeker de moeite waard, mooie local bar.