Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door harrie-oisterwijk di 10 jan 2023, 00:06
Even een update die weg
Zijn nu overal bezig nu kololi zag ik net die parkeerplaats voor de restaurants is gedeeltelijk weg een grote puinhoop morgen zullen ze wel verder gaan denk aan dat voetbalveld strip is nog redelijk bereikbaar bomen stukken beton ligt er nu op andere plaatsen werd dat redelijk snel opgeruimd
door Willem2 di 10 jan 2023, 01:43
Klopt, zag het ook toen ik er langs reed...... Is natuurlijk geen overbodige luxe als het dat wat verbeterd wordt.
Maar zag ook dat A Team dicht was, zijn die gesloten op maandag?
door musa sanneh di 10 jan 2023, 10:04
Willem, de A Team is inderdaad op maandag gesloten.
De werkzaamheden op en bij de Senegambia strip heeft niets met de weg te maken
Ook de parkeerplaats heeft niet met de weg te maken, natuurlijk wel voorzorg maatregel.
Ze zijn bezig een nieuwe waterleiding aan te leggen, HÉ ja alweer,
Nu van de ene kant van de weg naar de overkant.
En dat is overigens niet alleen daar, op meerdere plekken hebben ze al een oversteek gemaakt.
Onder andere bij de Kerr Sereign kruising en ook nog verder naar de rotonde een.
MAAR.... die parkeerplaats gaat (als ze wel echt met de weg beginnen) toch helemaal weg
Er schijnt een soort wandel boulevard te moeten komen.
Ik maak me nergens meer druk om en verbaas mij ook nergens meer over.
Groet Musa
door Mr.Bojangles zo 15 jan 2023, 19:28
Zojuist weer 4 dagen in Kololi geweest. Ik ben gekomen op woensdag tuseen 1 en 2. geen enkel probleem op de 'coastal road'. Terug op zondag omdat het dan rustig is op de weg. Wederom geen enkel probleem, we konden vrij goed door rijden.
Ik was hier 4 weken geleden ook en ik moet zeggen: er wordt wel degelijk hard gewerkt, ze hebben in die 4 weken veel gedaan. Valt me absoluut niet tegen. En evt verkeershinder bij de strip: wat mij betreft verwaarloosbaar. Ja, nou, dan loop je even 100m verder. Voor wie dat te ver is: dat doet me denken aan thuis. Ik woon tegenover een fitness-centrum en de parkeerplaats is 50m verderop. Parkeren ze bij mij op de stoep omdat die 50m lopen te ver is. Waar ben je dan mee bezig als je komt fitnessen?
door Remco zo 15 jan 2023, 20:41
Haha..met de spiegel van de fitschool en niet met fitheid
Of men rolt zo uitgepierd naar buiten dat lopen niet meer gaat

Inderdaad, men gaat met die weg best rap

Gambia..."the Smiling Coast" ? Of lachen ze ons nou uit? Veel is om te janken in ieder geval...maar ja, dat lekkere weer he ;-)?
door harrie-oisterwijk do 23 feb 2023, 12:08
Langs Baobab gelopen moet je zeggen de auto's komen nu 1a 2 meter langs het restaurant weg totaal afsloten daar beton een kant al weg gehaald zandweg die ze aangelegd hebben word het verkeer door omgeleid beide kanten
Gaat hard nu