j@ck schreef: Dus Safira, als je je vrijwillig hebt aangemeld, en je ergert je aan mijn beleid. Ik zou zeggen: blijf je niet ergeren en schrijf je uit. .Scheelt jou maar ook mij een hoop ergernis.!!"
Wat jammer nou. Ik erger mij eigenlijk steeds minder vaak. Of ja: ik erger mij aan Mark Rutte, maar dat wil toch niet zegen dat ik het land dan maar moet verlaten? Het is die typische redenering: wie niet voor is, is tegen. Als ik op Gambia info lees dan interesseert het mij niet wie aan de knoppen zit. Meer nog: ik ben best wel in staat om uit de vele (des)informatie die er te vinden is zelf de informatie op te pikken die mij kan interesseren. Daar heb ik helemaal niemand bij nodig. En welke hoop ergernis ik je geef ontgaat mij volkomen. Ik schrijf er niet.
Wel stel ik vast dat er meermaals een vraag werd gesteld die onmiddellijk werd beantwoord door twee of drie leden, die goedbedoelde, maar foute informatie gaven. Ik dacht dat dan recht te zetten met een officiële bron. Maar kijk het slotje zat er al op. Mij maakt het niet uit, maar de vraagsteller komt van een koude kermis thuis als hij meent hij de juiste informatie heeft ontvangen.
Voor de rest is Gambia Info niet anders dan eender welke andere groep over een buitenland. Iedereen wil maar laten zien hoe goed hij of zij dat buitenland wel niet kent. Vooral de
Dunnings en Krugers. Dat lijkt mij des mensen en dus onvermijdelijk. Dat had je je op voorhand kunnen inbeelden.
Nou ja, ik denk dat het weinigen gegeven is om tegen kritiek te kunnen. Aan lange tenen is er dan wel weer geen gebrek.