Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door Willem2 za 15 apr 2023, 02:56
Zag vandaag dat je ook met KLM-Air/France naar Gambia kan, altijd de moeite waard om ook even te checken
door lispoesje za 15 apr 2023, 11:28
Jammer dat KLM/France nu niet gaat(ik kijk voor ticket mei), en TAP gaat niet, Corendon niet, TUI België niet, Vueling niet. etc. Brussels is te duur, de enige die gaat (en normale prijs geeft) is Maroc. Niet veel keuze momenteel. :(
door lispoesje za 15 apr 2023, 13:52
Ja klopt, Vueling vliegt ook, mijn computer gaf maart aan(vertaling abuis) ipv mei. Voor de heenweg zou Vueling een optie kunnen zijn. Terug is en veel duurder, en lang onderweg, laatste x 4 a 5 uur s nachts op Barcelona zitten wachten, dat trek ik niet (meer).
Lufthansa is nog langer onderweg, een etmaal dus geen optie. Het moet wel binnen redelijke prijzen en vliegtijden zijn. Wel bedankt voor de tips.

grtjs ;)
door Savira za 15 apr 2023, 15:52
Volgens mij stelt u te veel incompatible eisen.
- goedkoop
- vertrek vlakbij (AMS)
- snel
- vertrek op bepaalde dag

Laat de laatste twee eisen achterwege en de prijs zakt vanzelf.

ps.: ik zie dat Lufthansa meestal wordt uitgevoerd door Brussels Airlines
door lispoesje zo 16 apr 2023, 01:57
Uiteindelijk lukt het me altijd wel om een leuk geprijsd ticket te bemachtigen.

Ik boek meestal kort van te voren, dat werkt het beste vaak.

Met een gewone baan, ben ik gebonden aan bepaalde tijden, en heb niet de vrijheid om elke maand weg te kunnen.
In dat opzicht heb ik eisen waar ik niet onderuit kan.

fijn weekend.
door TheGoodLife ma 15 mei 2023, 14:43
Ver vooruit boeken is met Corendon altijd duur, omdat de reis bij voorkeur eerst met hotel verkocht wordt, prijzen gaan vaak omlaag naar mate de datum dichterbij komt, echter wil je later boeken en lang blijven dan is de terugreis datum nog steeds wat duurder.
door Mr.Bojangles zo 21 mei 2023, 23:44
jan bel schreef:Bedankt voor u reactie,
Brussel is nogal een eind rijden voor mij daarom ga ik liever vanaf Schiphol vliegen.
Iemand nog ervaring met een open vliegticket en hoeveel deze duurder zijn?

Jan, dat moet je ook niet gaan rijden. Er is een prima NS-verbinding. Net zoals er een prima NS-verbinding is van Eindhoven naar Dusseldorf. Check je verbinding eens op ns.nl vanaf jouw plaats naar Brussel Airport. Dat kon wel eens alles meevallen. En de afhandeling daar gaat 10x sneller dan in NL. Vrijwel altijd kan ik overal zo doorlopen.
door harrie-oisterwijk ma 22 mei 2023, 12:53
Je hebt gelijk alleen is er een probleempje bij vroeg vertrek kan je alleen als je wilt overblijven vliegveld of hotel haalbaar late aankomst kan je niet altijd nog na huis dus overblijven tot eerste trein of hotel
grote plaatsen kans op nachttrein maar moet je vroeg vertrekken of late aankomst kleiner plaats lukt dat niet
Helaas hopelijk word dat beter in de toekomst