Welkom op het gambia prikbord, een forum over het West-Afrikaanse land Gambia.

Bespreek hier alles over Gambia!
door Kasumay vr 20 maart 2015, 10:49
Goedemiddag dames en heren,

Hebben jullie telfoonnummer of informatie over een goede, nette betrouwbare schilder?
Gaat om het schilderen van een compound, binnen en buiten.
Wanden, stalen raambeveiliging en een toegangspoort van de comnpound.
materialen zullen deels vanuit nederland verzorgd worden en deels moeten worden ingekocht.

Compound staat in Bijilo.

Hoop dat jullie ons een beetje opweg kunnen helpen,
door coby feenstra vr 20 maart 2015, 12:48
Hallo.
Ik ken een schilder in Bijilo. Werkt bij Bijilo Beach hotel.
Stuur p.b. voor zijn nummer.
door Dalasi vr 20 maart 2015, 23:12
Hoi.

Onze compound ( huur ) in Bijilo is onlangs geheel geschilderd en opgeknapt van binnen en van buiten. Zag er goed uit toen ik er onlangs weer was. Kan via de huisbaas eventueel wel aan een nummer komen.

Groetjes,

Mike.
door Jenny zo 22 maart 2015, 09:55
9989478 is het nummer van wuey die onlangs met zijn collega in opdracht van mijn huisbaas alle compounds hebben geschilderd. Nette betrouwbare mensen. Grt jenny
door mariama faye vr 27 maart 2015, 23:08
in wellingara woond een schilder omar jallow.hij heeft ook de bungalows van badala park geschilderd.ik wil hem echt aanraden om zijn mooie schilderwerk.goed en betrouwbaaren een harde werker!! zijn nummer is +2207337780.ik hoop echt voor hem dat u er wat mee gaat doen,zodat hij weer lekker kan schilderen,want het werk ligt niet voor het oprapen,dus het zou voor hem echt geweldig zijn.groetjes mariama